Leuk als u een afspraak maakt voor een behandeling. Zorg dat u tijdig aanwezig bent, dan kunnen we de gereserveerde tijd goed besteden.
U kunt een afspraak altijd verzetten. Doe dit zo snel mogelijk telefonisch of via WhatsApp, maar uiterlijk 48 uur vóór de geplande afspraak.
Wanneer u een afspraak wilt annuleren, laat mij dit zo snel mogelijk telefonisch of via WhatsApp weten, maar uiterlijk 24 uur vóór de geplande afspraak. Bij latere annulering reken ik 35% van de afgesproken behandelprijs als compensatie voor de gereserveerde tijd. Meld u zich niet af voor een afspraak, dan reken ik 50% van de afgesproken behandelprijs als compensatie voor de gereserveerde tijd. In beide gevallen wordt van u ook een vergoeding gevraagd ter compensatie van speciaal voor u ingekocht materiaal. De hoogte van die vergoeding is afhankelijk van het feit of dit materiaal nog redelijkerwijs bruikbaar is bij een latere behandeling van u of een andere klant.
We mogen van elkaar verwachten dat ieder zorg draagt voor een goede lichaamshygiëne. Ik doe dat bovendien met de instrumenten die gebruikt worden tijdens een behandeling. Deze worden na elke behandeling gereinigd en/of gedesinfecteerd. Materiaal dat slechts één maal gebruikt mag worden, treft u dus niet opnieuw aan.
De behandeling worden naar beste inzicht en vermogen en volgens de eisen van goed vakmanschap uitgevoerd. Gebruik mijn adviezen om zo lang mogelijk plezier te hebben van de behandeling. Ik ben niet aansprakelijk voor schade, van welke aard dan ook, als gevolg van door u verstrekte onjuiste en/of onvolledige informatie over relevante lichamelijke aandoeningen, medicijngebruik, werkzaamheden of vrijetijdsbesteding.
Uitgegeven cadeaubonnen zijn twee jaar geldig en kunnen niet worden geretourneerd, geruild of ingewisseld worden voor contant geld.
U kunt slechts één cadeaubon per behandeling inwisselen. Cadeaubonnen zijn niet gelijktijdig inwisselbaar met kortingen of acties.
Toegekende kortingen zijn uniek en niet overdraagbaar. U kunt er dus geen aanspraak op maken bij toekomstige behandelingen of aanschaf van producten.
Betaling altijd direct na de behandeling. U kunt alleen electronisch betalen. Dit kan door een betaalverzoek van mijn kant via een QR-code of WhatsApp bericht, of u verzorgt zelf de betaling. Vermeld bij uw betaling alléén het door mij verstrekte betalingskenmerk (een reeks van 16 cijfers). Wenst u achteraf nog een factuur te ontvangen? Geen probleem. U krijgt de factuur nagezonden via e-mail of WhatsApp.
U dient zich in de salon en het pand waarin de salon gevestigd is behoorlijk te gedragen. Doet u dit niet, dan wordt de behandeling direct gestaakt en u verdere toegang tot de salon en het pand ontzegd.
Er is voldoende gratis parkeerplaats in de directe omgeving van mijn salon. Vanaf de bushalte (lijn 106 vanuit Spijkenisse of Hellevoetsluis) is het slechts 4 minuten lopen.
Mijn salon bevindt zich op de eerste verdieping en is helaas niet rolstoeltoegankelijk. Wenst u toch een behandeling? Ik kijk graag samen met u wat mogelijk is.
U kunt in mijn salon gratis gebruik maken van wifi. Tijdens de behandeling verzoek ik u wel het gebruik van uw mobiele telefoon tot een minimum te beperken.
Voorzien deze huisregels niet in een bepaalde situatie, dan komen we er samen wel uit.